FAQ

FAQ

Hoe kan ik een kluis bestellen?
Via de online webshop kunt u een kluis bestellen.

Hoe kan ik mijn internetorder betalen?
Van den Hoven biedt u de mogelijkheid om te betalen via: iDEAL, CreditCard, of d.m.v. een overboeking.

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Is het mogelijk een kluis te reserveren?
Via de website is het niet mogelijk produkten te reserveren, neemt u hiervoor contact op met onze verkoopafdeling.

Waar vind ik de contactgegevens van Van den Hoven?
U vindt onze contactgegevens op onze website onder het kopje 'contact'.

Wat zijn de openingstijden van uw showroom?
De showroom is van maandag t/m donderdag geopend van 8.30 uur tot 16.30 uur en op vrijdag van 8.30 uur tot 16.00 uur.

Mijn order voldoet niet aan mijn verwachtingen. Wat moet ik doen?
Indien aanmerkingen of een klacht heeft, kunt u hier een formulier invullen. Wij nemen dan z.s.m. met u contact op. Uiteraard kunt u ons ook bellen op 0180-612988.

Wat zijn de mogelijkheden om de kluis te laten bezorgen?
Bij uw bestelling in de webshop kunt u aangeven of u de kluis door de monteurs van Van den Hoven wilt laten bezorgen, of u de kluis op een pallet door een transporteur wilt laten bezorgen of dat u de kluis in ons magazijn in Barendrecht wilt komen afhalen.

Levert u ook in België?
Ja, dat is mogelijk. Neem contact op met de verkoop afdeling voor de mogelijkheden.

Kan de kluis verankerd worden?
Bijna elke kluis kan verankerd worden, mits er ankergaten in de bodem en/of rug van de kluis aanwezig zijn.

Met welke materialen wordt de kluis verankerd?
Standaard worden segmentankers meegeleverd; tegen meerprijs kunt u zwaarlastankers of chemische ankers aanschaffen.
Bij levering door Van den Hoven (uitgezonderd levering op pallet door transporteur) is het mogelijk de kluis tegen meerprijs door onze monteurs te laten verankeren.

Kan de kluis op de verdieping of in de kelder worden geplaatst?
Afhankelijk van  het type kluis is dat mogelijk, neem hiervoor contact op met onze verkoop afdeling (sales@vdhsafes.nl of 0180- 612988).

Verhuist Van den Hoven ook kluizen?
Ja, wij kunnen uw kluis binnen Nederland verhuizen. Voor informatie kunt u contact opnemen met onze verkoop afdeling.

Hoeveel jaar garantie zit er op een produkt?
Op alle aankopen ontvangt u 2 jaar garantie, zowel nieuw als gebruikt. (Lees meer over onze garantie).

Hoeveel sleutels worden er meegeleverd bij aankoop van een kluis?
Er worden bij aankoop van een kluis standaard 2 stuks sleutels meegeleverd.

Kan ik na verlies van een sleutel nog een sleutel bij laten maken?
Ja, dat kan. Hiervoor is wel een originele sleutel nodig. Van den Hoven Brandkasten beschikt over een eigen sleutelmakerij; hiermee kunt u een afspraak maken voor het bijmaken van een sleutel.

Kan ik zelf de code van een elektronisch cijferslot kiezen of veranderen?
Ja. Bij levering wordt het elektronisch cijferslot met een standaard fabriekscode geleverd. M.b.v. een bijgeleverde handleiding kunt u eenvoudig de code zelf wijzigen.

Kan ik (eenmalig) onderhoud aan mijn kluis laten uitvoeren?
Ja, u kunt hiervoor contact opnemen met onze verkoop afdeling (sales@vdhsafes.nl of 0180- 612988).

Hebben jullie een eigen technische dienst om eventuele storingen te verhelpen?
Wij beschikken over een technische dienst die van 8.30 t/m 16.30 uur te bereiken is op telefoon nr. 0180-612988. Van maandag t/m vrijdag van 16.30 uur t/m 21.00 uur en op zaterdag van 7.00 t/m 20.00 uur kunt u de service dienst bereiken op 06-30 442 002.

Kunnen jullie ons van dienst zijn als de kluis op slot zit en er zijn geen sleutels en of code meer aanwezig (noodopening)?
Ja, wij kunnen u hier bijna altijd mee van dienst zijn, neem hiervoor contact op met onze servicedienst.

Wat betekent “dekkingsindicatie”?
Door verzekeraars wordt aan de verschillende weerstandsklassen een bedrag aan contante waarde gekoppeld als indicatie voor de dekking. Hierbij wordt uitgegaan van opslag van contant geld in een inbraakwerende kluis welke zich bevindt in onbewoonde, onbewaakte en niet-beveiligde panden binnen de bebouwde kom. Afhankelijk van de genomen beveiligingsmaatregelen kunnen verzekeraars afwijken van de dekkingsindicatie. Veel verzekeraars geven alleen een dekkingsindicatie of indicatie waardeberging.

Hoe weet ik zeker of de gekochte kluis ook wordt geaccepteerd door mijn verzekering?
Van den Hoven is een onafhankelijke producent van kluizen en kluisdeuren en al onze kluizen en kluisdeuren worden geaccepteerd door verzekeraars.

Heeft u een vraag?

Telefoon: +31 180 - 61 29 88
E-mail: sales@vdhsafes.nl
Bezoekadres: Ziedewij 1
  2991 LA Barendrecht
Openingstijden: ma-do: 08:30-16:30
vr: 08:30-16:00